بوریس جانسون: بهترین رویکرد تعامل با ایران است

وزیر خارجه پیشین انگلیس برجام را توافق خوبی برای تامین صلح و ثبات منطقه دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بوریس جانسون، وزیر خارجه پیشین انگلیس و بخت نخست جانشینی ترزا می، نخست وزیر، برجام را توافق خوبی برای تامین صلح و ثبات منطقه دانست و تعامل با ایران را بهترین گزینه برای جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح هسته ای ارزیابی کرد.

جانسون با این ادعا که باید به شیوه های محدود کردن رفتارهای مخرب ایران در منطقه نیز فکر کرد افزود این اشتباه بزرگی است که ایران خویشتن داری را کنار گذاشته و به کاهش تعهدات خود در برجام و افزایش غنی سازی اورانیوم روی آورده است.

وی با بیان این که به دولت ایران اصرار می کنم به تعهدات خود در برجام پایبند بماند ادعا کرد: ایران به پیامدهای خروج از این توافق بیاندیشد که موجب نحیف تر شدن و شکنندگی بیشتر برجام می شود.

وزیر خارجه مستعفی ترزا می هم اکنون در حال رقابت با جرمی هانت، وزیر خارجه کنونی انگلیس است تا در یک انتخابات درون حزب حاکم محافظه کار، سکان رهبری حزب و به تبع آن نخست وزیری انگلیس را بدست گیرد.

وی در مرحله قبل توانست با اختلاف زیاد از هانت، رای نمایندگان حزب محافظه کار در پارلمان را بدست اورد و اکنون نوبت 160 هزار نفر از اعضای عمومی حزب محافظه کار است که میان او و هانت یکی را انتخاب و راهی ساختمان نخست وزیری کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
یک کلام هم بشنو از مادر عروس
دلقک بوریس ، اروپا باید به تعهدات خود پایبند باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
تفاوت حرف تا عمل از زمين تا آسمونه
آخرین اخبار