دهگردشی و بررسی مشکلات ۲ روستا در محلات

در سفر دهگردشی در محلات مسئولان مشکلات ۲ روستا را بررسی کردند.

دهگردشی و بررسی مشکلات ۲ روستا در محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه دهگردشی با حضور نماینده محلات و دلیجان، فرماندار و جمعی از مسولین دستگاه‌های مرتبط در دو روستای روستا‌های عیسی آباد و ور علیا برگزار شد.

در این جلسات در خصوص مشکلاتی همچون قنوات، طرح هادی روستا، مشکلات کشاورزی، اینترنت، راه و معابر روستا بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام سلیمی نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این جلسه  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: گفت: جلسات دهگردشی توسط مسئولین برگزار می‌شود و برکات فراوانی دارد و منشاء خیر و برکت برای مسئولان است.

این دهگردشی بسیار مفید و باعث ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسئولین می‌شود ومسئولان در این جلسات از طرفی از نزدیک با مشکلات و چالش‌ها و بن‌بست‌ها آشنا می‌شوند و هم از طرفی در هر دوره یکی دو اقدام مثبت انجام می‌شود که نتیجه مصوبات جلسه قبل نیز از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قمری فرماندار محلات هم گفت: در دهگردشی امروز قرار بر این شد که موضوعاتی که نیاز به پیگیری‌های در سطح ملی دارد توسط نماینده مجلس و موضوعاتی که در سطح استان و شهرستان نیاز به پیگیری دارد از طریق مجموعه مدیریت شهرستان پیگیری شود تا مشکلات و مسائلی که مطرح شد برطرف و حل شود.

انتهای پیام / ج

مصوبات جلسه دهگردشی به دو روستای روستا‌های عیسی آباد و ور علیا محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.