مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبر داد;

برگزاری دومین جلسه‌ی پروژه‌ی مهر ۹۸ استان ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: اجرای دقیق پروژه‌ی مهر ۹۸ اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است.

برگزاری دومین جلسه‌ی پروژه‌ی مهر ۹۸ استان ایلامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;دومین جلسه‌ی پروژه مهر ۹۸ استان، با حضور تمام اعضا روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش ایلام برگزار شد.

 در این جلسه اسفندیار رستمزاد مدیرکل آموزش و پرورش ایلام ضمن تاکید بر اجرای مناسب و دقیق پروژه‌ی مهر ۹۸ از طرف همه‌ی اعضا گفت: پروژه‌ی مهر یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم و ویژه برای اجرای مناسب برنامه‌های آموزش و پرورش است.

 وی ضمن اشاره به اثرات درون و برون سازمانی پروژه‌ی مهر ادامه داد: اثر برون سازمانی پروژه‌ی مهر همکاری و مشارکت‌های اثرگذار ادارات داخلی و اعضای کار گروه هاست که بسیار مفید خواهد بود و تاثیر برون سازمانی آن نمایاندن و در جریان قرار گرفتن خانواده‌ها و سایر دستگاه‌های استان از فعالیت‌های وسیع آموزش و پرورش  است.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار  کرد: شروع بهار تعلیم و تربیت در مهر ماه و لازمه‌ی جلوه نمودن این فرآیند، توجه عمیق تمامی مسئولین و همکاران را به اجرای مناسب این پروژه‌ی سرنوشت ساز می‌طلبد.

رستم زادگفت: برنامه ریزی مناسب، مشارکت‌های مفید کار گروه ها، تقویت روحیه‌ی همکاری در کلیه امور اجرایی از موارد مهمی است که باید در راستای اجرای پروژه‌ی مهر مورد توجه همکاران باشد.

 در ابتدای جلسه اله وردی معاون آموزش متوسطه استان گزارشی از جلسه‌ی اول پروژه‌ی مهر از جمله: ارسال دستورالعمل پروژه‌ی مهر ۹۸ به شهرستان‌ها و مناطق، صدور ابلاغ کار گروه ها، مشخص کردن دبیران پروژه‌ی مهر در شهرستان‌ها و مناطق، مشارکت در کار گروه‌های پنجگانه و ... بیان کرد.

انتهای پیام/با

دومین جلسه‌ی پروژه مهر ۹۸ استان، ایلام برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.