فرمانده انتظامی شهرستان قروه:

سرنخ بسیاری از آسیب های اجتماعی به اعتیاد می رسد

فرمانده انتظامی قروه با بیان اینکه سرنخ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به اعتیاد می‌رسد، گفت: نقش نهاد‌های مردمی برای مبارزه با مواد مخدر حیاتی است.

سرنخ بسیاری از آسیب های اجتماعی به اعتیاد می رسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، میثم گوهری آرانی شامگاه چهارشنبه در همایش پیشگیری از اعتیاد با محوریت مسئولیت پذیری و ایفای نقش شهروندی که به همت انجمن پیشگیری از اعتیاد راهیان جامعه پاک در شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه خشونت روبه افزایش است و با کالبد شکافی، یک بخش آن به اعتیاد می‌رسد و در واقع اگر سرنخ اعتیاد را بگیریم به خیلی از موارد دیگر هم پیوند می‌خورد.

به گفته وی عواملی همانند انفجار اطلاعات و جهش فناوری، کاهش پیدا کردن سن مجرمان، رواج یافتن بزهکاری در بین بانوان، شتاب رواج مواد مخدر در بین جوامع و جایگزین شدن مواد صنعتی به جای سنتی در افزایش آسیب‌ها نقش دارند.

گوهری آرانی به مهمترین انواع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: آسیب‌هایی همانند دخانیات و مواد مخدر، دارو‌های روان گردان و توهم ساز، مشروبات الکلی و ماهواره و فیلم‌های غیراخلاقی از جمله این موارد هستند.

همچنین مطابق اظهارات وی دوستان ناباب، شرکت‌های هرمی، استفاده نادرست از تلفن همراه و فضای مجازی، روابط نامشروع دختر و پسر، فرقه‌های نوظهور و شیطان پرستی از دیگر مواردی هستند که آسیب به همراه دارند.

گوهری آرانی بر مشارکت نهاد‌های مردمی برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

انتهای پیام/ز

اعتیاد سرنخ جدی از آسیب اجتماعی است

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.