اضافه شدن قابلیت چت گروهی به استوری اینستاگرام

اینستاگرام با افزودن قابلیت جدید به قسمت استوری در این شبکه اجتماعی امکان چت گروهی را فراهم کرد.

اضافه شدن قابلیت چت گروهی به استوری اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به بخش استوری خود اضافه کرد و امکان چت گروهی را در این قسمت برای کاربران به ارمغان آورد.


بیشتر بخوانید: نقص فنی اینستاگرام سوژه تمام کاربران دنیا


کاربران اینستاگرام با استفاده از ویژگی جدید این اپلیکیشن پرطرفدار می‌توانند استیکر چت گروهی یا پیوستن به چت-Join Chat را در استوری خود قرار داده و از دوستان و طرفداران خود درخواست کنند به محیط چت وارد شده و به صحبت با یکدیگر بپردازند. البته کاربرانی که قصد ورود به چت گروهی را دارند باید ابتدا درخواست خود را ارسال و پس از تایید شخص صاحب استوری وارد چت شوند.

اضافه شدن قابلیت جذاب به استوری اینستاگرام

با این ویژگی کاربر می‌تواند از این پس به جای قرار دادن نظرسنجی یا سوالی جداگانه در استوری، سوال یا صحبت در مورد مکان یا هشتگی خاص را در چت گروهی قرار دهد و نظرات دوستان خود را جویا شود. این ویژگی به هرچه پویا‌تر شدن و تا حدی فعال تر شدن کاربران اینستاگرام کمک می‌کند. در واقع اینستاگرام با این روش به دنبال برآورده ساختن توقعات کاربرانی بود که به علاقه زیادی به چت کردن در محیط این شبکه اجتماعی دارند.

اضافه شدن قابلیت چت گروهی به استوری اینستاگرام

کاربری که استیکری پیوستن به چت گروهی را در استوری خود قرار می‌دهد از توانایی مدیریت و کنترل اعضای وارد شده به چت نیز برخوردار است. یعنی می‌تواند بر حسب صلاح دید خود تعیین کند چه کسی وارد چت شود یا چه زمانی چت پایان یابد.

انتهای پیام/

استوری اینستاگرام به ویژگی چت گروهی مجهز شد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.