مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد;

آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی شهرستان ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ازبرگزاری مراسم آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستان شهرستان ایلام در محل کانون فاطمه الزهرا سلام الله علیها خبر داد.

افتتاحیه‌ی فعالیت پایگاه‌های تابستانی شهرستان ایلام

رستمزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت: از آنجا که غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیار مهم و حساس است و در سلامت عمومی جامعه نقش بسزایی دارد از امروز طی مراسمی که در محل کانون فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار گردید فعالیت پایگاه‌های تابستانی شهرستان ایلام آغاز شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی ، ورزشی و فنی با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان نظیر ادارات فنی و حرفه ای ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها در هرچه بیشتر غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان برای تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

رستمزاد اظهار کرد: اهمیت و ارزش اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان کمتر از فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در ایام سال تحصیلی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین اهداف ما در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برای تابستان است.

انتهای پیام/ ن

برگزاری مراسم آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی شهرستان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.