کاراته کای کرمانی بر سکوهای نخست و سوم جهان

مجتبى كامياب، کاراته کای کرمانی علاوه بر کسب عنوان قهرمانى و مدال طلاى وزن ٧٥- کیلوگرم ششمين دوره رقابت هاى جهانى كارگران، در بخش آزاد نیز مدال برنز مسابقات را به خود اختصاص داد.

هادی نخعی، عضو هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از سه‌شنبه ۱۱ تیر (دوم جولای) در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز شد و ۳ هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اعلام اینکه کاروان ایران با ۱۴۰ ورزشکار در ۹ رشته و در قالب ۱۶ تیم در این بازی‌ها حضور دارند، افزود: در این کاروان ۱۱ تیم از مردان و پنج تیم از زنان حضور دارد که تیم جودوی زنان و شنای مردان نخستین بار به این مسابقات اعزام شده اند.

نخعی تصریح کرد: تیم بانوان در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک و مردان نیز در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک در دو تیم، کاراته، والیبال ساحلی در دو تیم، کشتی ساحلی و کشتی فرنگی و شنا حضور دارند.

وی با اعلام اینکه تیم ملی کاراته کارگران با هدایت عبدالرضا صحرانورد با ۶ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز قهرمان ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگران در اسپانیا شد، یادآور شد: مجتبی کامیاب نماینده کرمانی وزن ۷۵- کیلوگرم یکی از این ورزشکاران بود که با کسب مدال طلای این رقابت ها خوش درخشید.

 

نخعی گفت: این ورزشکار شایسته ی کرمانی در مسابقات کاراته بازی‌های جهانی کارگران در دور نخست ۹ بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و در مرحله بعد ۴-۱ بلژیک را برد و راهی فینال شد.

وی با اعلام اینکه کامیاب در فینال رقابت ها ۵ بر یک ایتالیا را برد و قهرمان شد، افزود: این بازیکن در مسابقات آزاد هم برنز گرفت.

یادآور می شود: ششمین دوره بازی‌های کارگری در کشور اسپانیا درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

درخشش کاراته کای کرمانی در رقابت های جهانی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.