شرکت بیش از ۴ هزار دانش آموز درکنکور امسال استان همدان

مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان از شرکت ۴ هزار و ۵۴۷ دانش آموز در حوزه امتحانی آموزش وپرورش این استان خبر داد.

شرکت بیش از ۴ هزار دانش آموز درکنکور امسالپور داود مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به تعداد شرکت کنندگان کنکور امسال در شته‌های مختلف طی دیروز و امروز استان، گفت: تعداد ۱۵۴۲ دانش آموز در رشته تجربی  در حوزه امتحانی همدان حضور داشتند که از این تعداد ۱۱۱۳ نفرخانم و ۴۲۹ نفررا آقایان تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه امسال بیشترین حوزه امتحانی متعلق به آموزش وپرورش در شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: ۲ هزارو ۹۱۵ نفر کنکوری طی این دو روز در حوزه نهاوند شرکت یافتند.

پور داودخاطرنشان کرد: در همدان طی امروز و روز گذشته تنها رشته تجربی در حوزه‌های مربوط به آموزش و پرورش حضور داشتند و مابقی درحوزه امتحانی نهاوند حضور یافتند.

وی به تعداد شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد:تعداد ۳۵۷ نفر در رشته ریاضی شرکت داشتنذد که از این تعداد ۲۶۷ نفر آقا و ۹۰ نفر خانم بودند.
پور داود به رشته انسانی هم اشاره کرد و گفت: جمع کل شرکت کنندگان در این رشته ۵۸۸ نفر بود که ۲۹۰ نفر آقا و ۲۹۸ نفر نیز خانم‌ها بودند.
این مسئول همچنین به دانش آموزانی که در رشته هنر نیز حضور داشتند اشاره کرد و اظهار داشت: در این رشته هم ۱۲۷ نفر در کنکور امسال این رشته شرکت داشتند که ۳۷ نفر آقا و ۹۱۰ نفرهم شرکت کنندگان خانم امسال بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به دانش آموزانی که در رشته زبان خارجی شرکت کردند اشاره و ادامه داد: ۲۴۲ نفر در این رشته شرکت کردند که ۸۲ نفر اقا و ۱۶۰ نفر هم خانم‌ها بودند.
انتهای پیام/ج

بیش از ۴ هزار دانش آموز درکنکور امسال شرکت یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.