قطعی مکرر آب و تلاقی آن با فاضلاب مشکل اساسی مردم اهواز است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قطعی مکرر آب و تلاقی آب و فاضلاب مشکل اساسی مردم اهواز است و رسانه ملی باید آن را پیگیری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به نقش مهم و برجسته رسانه ملی،گفت: رسانه ملی باید علاوه بر ظرفیت‌های خوزستان، مشکلات این استان را انعکاس دهد تا مسئولان برای حل و رفع آن اقدام کنند.

وی با اشاره به قطعی مکرر آب در شهر اهواز بیان داشت: قطعی مکرر آب و تلاقی آب و فاضلاب مشکل اساسی مردم اهواز است، متاسفانه برخی از مسئولان در عمل به وعده‌های خود ناکارآمدی می‌کنند که این خود دیگر مشکل استان خوزستان است که رسانه ملی باید آن را پیگیری کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تصریح کرد:  رسانه ملی باید فرهنگ صحیح مصرف آب در تمام بخش‌ها را آموزش و یادآوری کند چرا که تصور مردم این است که، چون امسال سال پرآبی است، باید آب برای کشاورزی زیاد مصرف شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مسئولان اجرایی آنگونه که باید و شاید به وعده‌ها و تعهدات خود در بحث سیل عمل نکردند و باید نسبت به وضعیت سیل‌زدگان سرعت بیشتری صورت بگیرد، وقتی در جمع سیل‌زدگان حاضر می‌شویم عنوان می‌کنند که هنوز مشکلات آن‌ها حل نشده است.

انتهای پیام/م

مسئولان باید مشکلات شهر اهواز را حل کنند

برچسب ها: آب شرب ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.