رتبه نخست کشوری استان اصفهان با ۳۱۵ خانه ورزش روستایی

رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت:استان اصفهان پس از گذشت ۵ سال با ۳۱۵ خانه ورزش روستایی در رتبه نخست کشور جای دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضاجعفری رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی امروز در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی استان اصفهان با بیان اینکه طرح ایجاد خانه‌های ورزش روستایی در کشور از سال ۹۳ و به همت استان اصفهان آغاز شده گفت: استان اصفهان پس از گذشت ۵ سال با ۳۱۵ خانه ورزش روستایی در رتبه نخست کشور جای دارد.

وی افزود: خانه‌های ورزش روستایی در کنار پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستایی در بخش‌های آقایان و بانوان و توسعه ورزش همگانی در پرورش و کشف استعداد‌های ورزشی هم سهم بسزایی داشته است.

رییس هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با بیان اینکه به همت مسؤلان استان و این هیأت ۶۰ خانه ورزش در شهرستان‌های مختلف استان تجهیز و به بهره برداری رسیده گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ خانه ورزش در استان اصفهان به بهره برداری رسیده و با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال ۲۰۰ خانه ورزش دیگر در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی اسدی با اشاره به اینکه برای تجهیز هر خانه ورزش ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده افزود: هرخانه ورزش با ۵۰ متر تاتمی، میز تنیس روی میز، صفحه دارت، میز فوتبال دستی و میز شطرنج و وسایل ورزشی توپی و رزمی تجهیز شده است.

امروز ۶۰ خانه ورزش روستایی از شهرستان‌های اصفهان، فریدن، فریدون شهر، فلاورجان، لنجان، سمیرم و گز و برخوار با حضور رییس فدراسیون. مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسؤلان استانی تجهیز و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/م

 

مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.