برپایی المپیاد ورزشی در اصفهان

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان از برگزاری دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان با حضور ۶۰۰ ورزشکار مرد و زن خبر داد.

مهدی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان با حضور 600 ورزشکار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 320 ورزشکار زن و 280 ورزشکار مرد در این دوره از رقابت‌ها، افزود: المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان در 13 رشته بازی‌های بومی و محلی و با حضور 26 تیم از شهرستان‌های استان برگزار ‌می‌شود و قهرمانان آن در جشنواره ملی روستا در شهر مشهد مقدس شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان ادامه داد: مراسم افتتاحیه المپیاد روستاییان استان اصفهان ساعت 20:30 امشب با حضور مسئولان  فدراسیون و مسئولان استان در منطقه گردشگری چشمه لادر خمینی‌شهر برگزار می‌شود و مسابقات از صبح روز جمعه 26 مردادماه در دانشگاه آب و برق و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار خواهد شد.

اسدی اضافه کرد: تمام ورزشکاران با لباس محلی در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کنند و اجرای موسیقی کردی و بختیاری از بخش‌های دیگر این جشنواره است. از فرماندار، بخشدار، مسئولان ورزشی، شهردار، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام سازمان‌هایی که به صورت فعال ما را در برگزاری المپیاد روستاییان در شهرستان خمینی‌شهر یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» اشاره و تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و با گرامیداشت مقام مادران و دختران و با حضور ورزشکارانی از 10 شهرستان استان به میزبانی شهرستان نطنز برگزار شد که شامل بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی و پخت غذاهای محلی بود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت، 50 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.