یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند

همزمان با آغاز دهه ی کرامت کمپین شوق زیارت پذیرای کمک های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران می باشد.

یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند عرب معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : با توجه به قرار گرفتن در روزهای مبارک دهه ی کرامت، کمیته امداد با شناسایی و ساماندهی نیازمندان تحت پوشش ،زمینه ی زیارت کسانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند را با مساعدت خیران فراهم می کند.

وی با اشاره به این که در سالهای گذشته نیز با ایجاد این کمپین زائران زیادی به مشهد مقدس ،قم ،عتبات عالیات اعزام شده اند افزود:اعتبارات اجرای این طرح از کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و بدون هیچگونه اعتبار و کمکهای دولتی تامین می شود.

عرب با توجه به سابقه ی درخشان کمپین شوق زیارت اعلام کرد :این کمپین مردمی در صدد است با جمع آوری کمک های مردمی در این حوزه ، علاوه بر مدیریت یکپارچه و هدفمند امکان مشارکت حداکثری مردم در این طرح را فراهم آورد.

معاون فرهنگی کمیته ی امداد امام خمینی با اشاره به شعار کمپین شوق زیارت بیان کرد: این کمپین با شعار یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند ، تشکیل شده و همواره برای چشاندن لذت زیارت به کسانی که در آرزوی قدم زدن در بارگاه ائمه ی اطهار به سر می برند تلاش می کند.

وی در پایان خطاب به خیران و نیکوکاران که تمایل به شرکت در این طرح را دارند افزود :با مراجعه به سایت shogeziarat .ir می توانند ثبت نام و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام / ط ا

تامین اعتبارات کمپین شوق زیارت بدون کمک های دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.