آتش‌زدن خودروها در تل‌آویو به دست یهودیان سیاه‌پوست + فیلم

یهودیان اتیوپیایی‌تبار در اعتراض به تبعیض نژادی رژیم‌صهیونیستی پس از کشته شدن یک نوجوان یهودی سیاه‌پوست اقدام به برگزاری تظاهرات‌های گسترده‌ای کرده‌اند.

آتش زدن خودروها در تل‌آویو به دست یهودیان سیاه‌پوست + فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خیابان‌های تل‌آویو از هفته گذشته شاهد درگیری‌های خشونت‌آمیز و اعتراض شدید یهودیان اتیوپیایی‌تبار به تبعیض نژادی رژیم‌صهیونیستی پس از کشته شدن یک نوجوان یهودی سیاه‌پوست به دست پلیس این رژیم است.

در درگیری‌های اخیر معترضان خشمگین اتیوپیایی‌‌تبار اقدام به آتش‌زدن خودروها کردند.

اخیرا اعتراضات مربوط به جامعه اتیوپی در شهر‌هایی از جمله حیفا و قدس در حال وقوع است. اعتراضات پس از آن صورت گرفت که یک جوان ۱۹ ساله اتیوپیایی روز یکشنبه به ضرب گلوله پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای نزدیک به حیفا کشته شد. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حالی که در تلاش بوده به نزاع و درگیری میان چند جوان خاتمه دهد از سوی این جوان مورد حمله قرار گرفته است. با این حال شاهدان عینی ضمن رد ادعا‌های پلیس رژیم صهیونیستی گفتند که هیچ خطری از سوی این جوان متوجه پلیس این رژیم نبوده است. 

نزدیک به ۱۳۰ هزار اتیوپیایی در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کنند. اعضای جامعه اتیوپی اغلب از تبعیض و خشونت مفرط پلیس رژیم صهیونیستی نسبت به خود شکایت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار