مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۵ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۱۵ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

آتش به جان کوه سیاه در باغملک افتاد

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک گفت: آتش سوزی کوه سیاه منطقه سولک ارتفاعات روستای دره بنیاب بخش صیدون به ستاد مدیریت بحران شهرستان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به سختی راه دسترسی، نیرو‌های اداره منابع طبیعی و آبخیز داری باغملک پس از یک ساعت کوه پیمایی در محل حاضر شدند.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۱۵ تیر ماه خوزستان

نجاتی پور بیان داشت: همکاری و تلاش نیرو‌های مردمی و منابع طبیعی موجب شد تا این آتش سوزی در ساعت ۲۳ مهار شود.

فرماندار باغملک ادامه داد: امروز در منطقه امام زاده عبدا صیدون هم شاهد آتش سوزی دیگری بودیم که پس از ساعت‌ها تلاش مردم و تقسیم کار در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در ساعت ۱۹ این آتش سوزی به طور کامل خاموش شد.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: برای جلوگیری از روشن شدن مجدد آتش در کوه سولک تیم‌های عملیاتی جمعه شب در این منطقه به صورت نوبت کاری حضور انجام گردید.

وقوع آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی در اهواز

آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: ساعت ۴ و ۳۱ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۵ تیر ماه، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، رخداد آتش سوزی منزل مسکونی واقع در منطقه لشکر آباد اطلاع رسانی شد.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۱۵ تیر ماه خوزستان

وی افزود: آتش نشانان در غالب اکیپ‌های امداد و نجات و اطفاء حریق به سرعت به محل حادثه شتافته و پس از ایمن سازی منزل و قطع جریان برق و گاز، اقدام به نجات ساکنین منزل و مهار آتش سوزی و جلوگیری از پیشرفت آن نمودند.

تراب پور بیان داشت: این حادثه صدمات جانی در بر نداشت، آتش نشانان پس از اطمینان از رفع خطرات احتمالی محل حادثه را به سمت ایستگاه مربوطه ترک نمودند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.