سوریه بر همبستگی کامل با ملت و دولت ونزوئلا در برابر تهدید‌های آمریکا تاکید کرد

نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد تهدید‌های آمریکا برای توسل به زور علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

سوریه بر همبستگی کامل با ملت و دولت ونزوئلا در برابر تهدید‌های آمریکا تاکید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، «حسام الدین آلا» نماینده دائم سوریه در ژنو بار دیگر بر همبستگی کامل سوریه با ملت ونزوئلا و دولت قانونی این کشور و نیز حمایت دمشق از هرگونه ابتکار گفت‌وگو که به حاکمیت و استقلال و تمامیت ارضی وئزوئلا احترام بگذارد، تأکید کرد.

نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین‌المللی دیروز در سخنانی در چهل و یکمین نشست شورای حقوق بشر بر موضع اصولی سوریه در مخالفت با گزینشی عمل کردن و رفتار‌های دوگانه و سیاسی کردن فعالتی‌های شورای حقوق بشر و همچنین تلاش برای بهره برداری از این شورا به عنوان ابزاری برای نقض حاکمیت کشورها، تأکید کرد.

وی همچنین تهدید‌ها برای توسل به زور علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

هفته گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا «لوئیس موتا دومنیگز» وزیر انرژی سابق، و «خوزه لوگو گومز» معاون وزیر برق ونزوئلا را به اتهام «رشوه‌خواری» تحریم کرد.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، همچنین تحریم‌های اقتصادی علیه «نیکلاس ارنستو مادورو گوئرا» پسر رئیس جمهور ونزوئلا، اعمال کرد. وی ریاست گروهی از بازرسان ویژه ریاست جمهوری را برعهده دارد و عضو مجمع ملی قانون اساسی این کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار