کهنه‌سربازان آمریکایی خواستار استیضاح ترامپ شدند

گروهی از کهنه‌سربازان آمریکایی با انتشار ویدئویی خواستار استیضاح رئیس‌جمهور کشورشان شدند.

کهنه سربازان آمریکایی خواستار استیضاح ترامپ شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به دنبال سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به مناسبت روز استقلال، گروهی از کهنه سربازان آمریکایی با انتشار ویدئویی خواستار استیضاح رئیس جمهور آمریکا شدند.

در این ویدئو که در کانال یوتیوب «تام ستیر» یکی از حامیان حزب دموکرات و بنیانگذار مؤسسه «نیاز به استیضاح» به اشتراک گذاشته شد، تعدادی از کهنه‌سربازان بی‌توجهی دونالد ترامپ به ارزش‌های آمریکا را زیر سؤال بردند.

«ماری دلوس» کهنه‌سرباز نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: دونالد ترامپ نه تنها ظالم است، بلکه یک مجرم هم هست.

«پری او براین» کهنه‌سرباز ارتش آمریکا گفت: چهارم جولای روزی است که باید استقلال آمریکا از کشور‌های دیگر را جشن بگیریم. ما چگونه می‌توانیم چنین جشنی بگیریم وقتی کسی در کاخ سفید است که به طور فعال با یک دشمن خارجی هم پیمان می‌شود؟

کایل بی بی، کهنه‌سرباز نیروی دریایی گفت: من دونالد ترامپ را به عنوان شخصی که درباره ارزش‌های آمریکا جدیت به خرج می‌دهد، نمی‌بینم. من او را به عنوان شخصی که برای شغلش در خدمت به مردم آمریکا جدیت به خرج می‌دهد، نمی‌بینم.

رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی یک ساعته در تاریخ ۴ ژوئیه در بنای یادبود لینکلن در واشنگتن دی سی به مناسبت روز استقلال، به تمجید از نظامیان آمریکایی پرداخت. وی در بخشی از این سخنرانی گفت: آینده آزادی آمریکا بر دوش مردان و زنانی است که می‌خواهند از کشور خود دفاع کنند. هم اکنون فرصت پیوستن به ارتش ما وجود دارد و شما باید این کار را انجام دهید.

این درحالی است که همزمان با سالروز استقلال آمریکا، در جریان درگیری میان حامیان و مخالفان ترامپ، پرچم این کشور به آتش کشیده شد. گروهی از مخالفان ترامپ با ایجاد یک حلقه، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و شعار‌هایی علیه رئیس جمهور آمریکا سر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار