خوشحالی ترامپ از خروج نماینده منتقدش از حزب جمهوری‌خواه

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری از خروج هم‌حزبی منتقد خود از حزب جمهوری‌خواه استقبال کرد.

خوشحالی ترامپ از خروج نماینده منتقدش از حزب جمهوری‌خواهبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با استقبال از خبر مربوط به خروج جاستین آماش، نماینده ایالت میشیگان و یکی از منتقدان سرسخت او در مجلس نمایندگان این کشور، از حزب جمهوری خواه، این اتفاق را خبر عالی برای جمهوری خواهان دانست.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: خبر‌های عالی برای حزب جمهوری خواه اینکه یکی از بی خردترین و بی وفاترین مردان در کنگره در حال خروج از حزب (جمهوری خواه) است. هیچ تبانی در کار نبوده، هیچ مانع تراشی صورت نگرفته! معلوم شد که او نمی‌توانست دوباره نامزدی ایالت بزرگ میشیگان را بدست آورد. پیش از این نیز برای کرسیش (در مجلس نمایندگان) به چالش کشیده شده بود. (او) یک بازنده تمام عیار (است)!

نماینده ایـالت میشـیگان در مجـلس نمایندگان آمـریکا روز پنج شنـبه اعلام کرد به دلیل ناامیدی از حـزب جمهـوری خواه، این حـزب را تـرک می‌کند. وی سیاستمـداران این کشور را متهـم کرد به حـزب سیاسی خود وفـادارترند تا به مردم آمـریکا.

جـاستین آمـاش، ۳۹ ساله، یکی از منتقـدان سـرسخت تـرامپ به شمـار می‌رود، چندین بار به طور آشـکارا، نگرش و رفتار رئیس جمهـور آمـریکا را محکوم کرده است. او در روز ملـی آمـریکا و در مقالـه‌ای در روزنامه واشنگـتن پست نوشت: من از سیاست احـزاب نا امـید شـده ام و حتی از آنچه که می‌بینم هـراس دارم. سیستـم دوجـانبه به تهدیدی موجود و جدی برای اصـول و نهاد‌های امـریکا تبـدیل شـده است.

آماش که تنها جمهوری خواهی بود که پس از انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا، از طرح دموکرات‌ها برای استیضاح ترامپ حمایت کرد، بار‌ها از دولت‌های آمریکا برای اقدام نظامی بدون مجوز کنگره انتقاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار