نسیم عطر رضوی در نصف جهان

مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان گفت: کاروان خادمان رضوی در قالب جشنواره مردمی زیر سایه خورشید وارد اصفهان شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد توکلی زاده، مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان با بیان اینکه کاروان خادمان رضوی جاری در قالب جشنواره مردمی زیر سایه خورشید، وارد اصفهان شدند، تاکید کرد: هدف این جشنواره آن است که اغلب افرادی که امکان حضور در حرم رضوی را به ویژه در ایام دهه کرامت ندارند بتوانند از این طریق از فیض زیارت از راه دور برخوردار شوند.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید، اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین سال است که با همکاری مجموعه رهپویان وصال اصفهان و شبکه جوانان رضوی برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه رهپویان وصال بیان داشت: این کاروان تا بیستم تیرماه با همکاری مجموعه ره پویان وصال اصفهان و شبکه جوانان رضوی در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان مانند فریدن، بویین میاندشت، نجف آباد، فلاورجان، جرقویه، خوانسار، مبارکه، داران، اردستان، سمیرم، شهرضا، دهاقان، خمینی شهر، نائین و ... حضور خواهند یافت و به اجرای برنامه‌های معنوی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۸۵ برنامه فرهنگی در سطح استان اصفهان برای دو گروه از خادمان رضوی برگزار می‌شود، در شب میلاد امام رضا (ع) هر دو گروه خادمان رضوی در نقاط مختلف شهر اصفهان حاضر خواهند شد.

توکلی زاده بیان داشت: برگزاری جشن‌های عمومی با حضور مردم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تقدیر از هشت نفر از جانبازان دفاع مقدس، حضور در بیش از ۱۰ امامزاده اصفهان، دیدار با علمای شهر اصفهان مانند آیت الله ناصری و مظاهری، از جمله برنامه‌های خادمان رضوی در دهه کرامت در استان اصفهان است.

انتهای پیام/ی
 


جشنواره زیر سایه خورشید در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.