تجلیل از بانوان خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نایین به مناسبت روز دختر

از سه بانوی فعال در حوزه خبری نایین به مناسبت روز دختر توسط رئیس شورای اسلامی و شهردار بافران تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از بانوان خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نایین به مناسبت روز دختربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیین تجلیل از سه بانوی خبرنگار فعال شهرستان نایین همزمان با شب ولادت حضرت معصومه (س) در شهرداری بافران برگزار شد.

در این آیین سمیه بافرانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و روز دختر گفت: جهت تکریم از مقام دختران تلاش کردیم تا از کسانی که در زمینه رسانه و اطلاع رسانی این شهرستان تلاش می‌کنند، تجلیل کنیم.

به گفته رئیس شورای اسلامی بافران، بانوان خبرنگار نقش مهمی در حفظ و انتقال پیام و مفاهیم دینی و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه و توطئه‌های سایبری و فضای مجازی از سوی دشمن را بر عهده دارند.

رسول شجاعی زاده در ادامه با اشاره به اینکه بانوان خبرنگار می‌توانند در سطح جامعه بسیار مهم و موثر عمل کنند گفت:انتشار اخبار صحیح و به موقع با سختی‌هایی که یک بانو نسبت به خبرنگار مرد دارد می‌تواند الگویی برای بانوان در حفظ مقام و جایگاه خود باشد.

وی افزود: بانوان خبرنگار ما با الگو پذیری از ائمه اطهار به ویژه حضرت معصومه (ص) در زمینه ترویج منزلت اجتماعی و حجاب و عفاف در جامعه نقش اساسی را ایفا کنند

انتهای پیام/ف

از سه بانوی فعال در حوزه خبری نایین  تجلیل به عمل آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.