نایب رئیس فدراسیون فوتبال:

لیگ برتر سال ۹۹-۹۸ فقط با بلیط الکترونیکی برگزار می‌شود/کسر امتیاز از استقلال تهران به سازمان لیگ اعلام نشده است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در استان خراسان شمالی آخرین اخبار برگزاری لیگ برتر در سال ۹۸-۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حواشی ایجاد شده در فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور خاطرنشان کرد: یکی از الزامات فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر ایجاد بستری مناسب جهت فروش بلیط الکترونیکی است و اگر این بستر ایجاد نشود قطعاً لیگ برتر برگزار نخواهد شد چراکه اگر فروش اینترنتی بلیط در فینال جام حذفی رعایت می‌شد، این بازی با تاخیر چند ساعته برگزار نمی‌شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ برتر منوط به این است که تعداد ورزشگاه‌های دارای امکان فروش بلیط اینترنتی به یک حد نصاب برسند، افزود: اگر باشگاهی نتواند بستر لازم را جهت فروش اینترنتی بلیط مهیا کند، مجوز میزبانی در رقابت‌های لیگ برتر را نداشته و مجبور به میزبانی در دیگر شهر‌ها و ورزشگاه‌های کشور است.

بهاروند با اشاره به موضوع کسر ۶ امتیاز از استقلال تهران در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: نامه‌ای مکتوب و یا مطلبی درباره کسر شش امتیاز از استقلال تهران به فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه حق استقلال تهران است که جایگاه خوبی همچون پرسپولیس و سپاهان داشته باشد افزود: مسئولان باشگاه استقلال تهران به دنبال این هستند که مشکل بدهی‌های خود را مرتفع کنند، اما موضوع بدهی در فوتبال ایران به یک بحث جدی تبدیل شده است که اگر باشگاهی بدهی خود را کاهش ندهد و یا به صفر نرساند، از سوی AFC مجوز حرفه‌ای را دریافت نمی‌کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدواریم باشگاه استقلال نسبت به مشکل ایجاد شده اقدامات لازم را انجام دهد، اما درباره کسر شش امتیاز از استقلال تهران به دلیل مسائل بدهی مالی مطلبی به سازمان لیگ اعلام نشده است.

انتهای پیام/ ب

صحبت های نایب رئیس فدراسیون فوتبال در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.