سرپرست پارک ملی خبر بافت دچار سانحه شد

سرپرست جدید پارک ملی خبر در حین تعقیب متخلفین شکار و صید از کوه به پایین پرت شد.

سرپرست پارک ملی خبر بافت دچار سانحه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  شب گذشته علیرضا تاج پور سرپرست پارک ملی خبر حین یک عملیات تعقیب و گریز در ارتفاعات پارک ملی دچار سانحه شد.
وی به همراه چند نفر از نیرو‌های پارک ملی خبر در بالای ارتفاعات این منطقه در حال گشت و کنترل بودند که صدای شلیک گلوله آنان را متوجه حضور شکارچیان متخلف در منطقه می‌کند.

ماموران بلافاصله جهت دستگیری متخلفین اقدام می‌کنند و در همین حین علیرضا تاج پور آنان را در حال فرار به سمت پایین دهنه و خروجی کوه خبر مشاهده می‌کند و پس از تعقیب یک مسیر طولانی با توجه به تاریکی شب متاسفانه از ارتفاع بیش از بیست متر به پایین سقوط می کند.

بلافاصله مامورین محیط زیست به همراهی فرماندار و رئیس شورای تامین بافت، و تیمی از افراد محلی و یکی از پزشکان این شهرستان، پس از ۳ ساعت کوهپیمایی در تاریکی و ارتفاعات صعب العبور پارک ملی خبر، موفق شدند سرپرست حادثه دیده پارک ملی را پیدا نموده و شرایط لازم جهت انتقال وی را که حداقل ۳ ساعت دیگر به طول انجامید، فراهم سازند.

تاج پور از ناحیه پاشنه پا دچار شکستگی شده و بحمدالله با توجه به فاصله زیاد سقوط به دلیل آمادگی جسمانی بالا و شرایط بدنی مطلوب ، صدمه زیادی ندید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان در خصوص این سانحه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری تمام مسئولین و افرادی که در این حادثه به کمک مجموعه محیط زیست پرداختند گفت: امیدواریم در آینده شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم و متخلفین بدانند که مامورین محیط زیست با تمام توان مقتدرانه در مقابل آنان ایستاده اند.

انتهای پیام/ح

سرپرست پارک ملی خبر حین عملیات تعقیب آسیب دید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.