انعقاد ۱۴۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقلید

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد ۱۴۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقلید خبر داد.

انعقاد ۱۴۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقلیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه واگذاری اراضی صنعتی فاز عملیاتی شهرک صنعتی اقلید به سرمایه‌گذاران، مهم‌ترین اولویت این شرکت بوده است، گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید ۱۴۱ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقلید منعقد شده است.

احد فتوحی ادامه داد: اجرای طرح توسعه در اراضی به مساحت ۵۰ هکتار با روش‌های تشویقی آماده واگذاری به متقاضیانی است که دل در گرو توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در استان فارس به‌ویژه مناطق در حال توسعه دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: ۷۷ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد شده که با اجرای فاز‌های جدید عملیاتی بتوانیم زیرساخت موردنظر را برای استقرار سایر متقاضیان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۹۱ هکتار اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان اقلید بوده که شامل شهرک‌های صنعتی اقلید‌۱، اقلید ۲، تیمارجان، خنجشت، حسن‌آباد و سده می‌شود، عنوان کرد: ۲۱۵ هکتار از این اراضی صنعتی هستند که تاکنون ۱۰۶ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقلید منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۳۱ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۲۷۰ نفر در شهرستان اقلید در مرحله بهره‌برداری و تولید قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه واگذاری امور راهبردی شهرک صنعتی اقلید به شرکت خدماتی برگرفته از صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی از دیگر برنامه‌های اجرایی است، اضافه کرد: بر اساس قانون نحوه واگذاری شهرک‌های صنعتی دارای شرایط واگذاری است و در این مورد با برگزاری انتخابات و تعیین هیأت مدیره شرکت خدماتی به ثبت می‌رسد.

فتوحی با اشاره به اینکه واگذاری امور شهرک صنعتی به شرکت خدماتی بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران فراهم می‌کند، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی نیز حمایت‌های لازم را از این شرکت در راستای اداره بهتر شهرک صنعتی انجام می‌دهد.
انتهای پیام/م

واگذاری امور شهرک صنعتی اقلید به شرکت خدماتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار