تجهیز تالار‌ها به سامانه سنا

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از تجهیز تالار‌ها به سامانه سنا خبر داد و گفت: با اتصال به سامانه سنا تالارداران و هتل داران و روسای سالن‌های همایش بدون مراجعه حضوری به اداره اماکن خدمات دریافت می‌کنند.

تجهیز تالار‌ها به سامانه سنابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اصغر زاهدی، رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان در نشست با روسای اتحادیه‌ها و مسئولین تالارها، هتل‌ها و سالن‌های همایش گفت: با اتصال به سامانه سنا یا همان سامانه نظارت بر اماکن عمومی، اخذ مجوز تالارها، هتل‌ها و سالن‌های همایش برای برگزاری مراسمات بدون مراجعه حضوری به اداره اماکن صورت می‌گیرد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات امنیتی و حفاظتی تسهیل و تعجیل در کار و صرفه جویی در وقت و هزینه برابر قوانین و ضوابط به صنوف تحت پوشش اتحادیه‌ها می‌باشد.

زاهدی بیان داشت: در فاز اول این سامانه تنها برای اخذ مجوز تالارداران و رستوران‌ها نسبت به ثبت تقاضای آن‌ها طراحی شده است و در آینده‌ای نزدیک اتحادیه‌های صنایع دستی و اشیا قدیمی، تولیدکنندگان و فروشندگان فرش، طلافروشان، قنادان، کافی شاپ‌ها و سفره خانه‌ها را نیز در بر می‌گیرد.

در ادامه این نشست"حسینی"نماینده شرکت سوشیانت ضمن ارائه آموزش سامانه سنا به اعضای اتحادیه‌ها و مسئولان تالار‌ها و رستوران‌ها تصریح کرد: مزایای این سامانه قابل نصب بودن بر روی تمامی سیستم‌های PC، لپ تاپ و موبایل بوده و می‌توان در هر زمان و هر محل حتی زمانی که فرد در مسافرت است با اتصال به اینترنت درخواست‌های خود را ثبت نماید و از مزایای خدمات آن بهره گیرند.

وی اظهار داشت: کاربران با دریافت یک نام کاربری و پسورد می‌توانند بدون مراجعه به اداره اماکن و اتحادیه نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام و مراحل تایید اتحادیه و اداره اماکن را از طریق سیستم پیگیری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار