اهدای جهیزیه به ۱۵ نوعروس زرندیه توسط بنیاد برکت

بنیاد برکت به ۱۵ نوعروس مناطق محروم زرندیه جهیزیه هدیه کرد.

اهدای جهیزیه به ۱۵ نوعروس زرندیه توسط بنیاد برکتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه کرامت بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره) توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه تعداد ۱۵ جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به محرومین مناطق کم توسعه تحویل داد.

حجت السلام یزدان دوست رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در حاشیه این مراسم در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج و تسهیل سنت حسنه مقدس ازدواج رایزنی‌هایی را با بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تأمین و تجهیز برای زوج‌هایی که در مناطق کم برخوردار هستند داشت.

حجت السلام یزدان دوست افزود: با تلاشهائی که انجام شد ۱۵ جهیزیه که هرکدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان است به زوج‌هایی که در مناطق کم برخوردار هستند تحویل شد.

وی اضافه کرد: از خیرین محترم و دولتمردان انتظار میرود در جهت تشویق جوان‌ها به امر ازدواج به تهیه جهیزیه کمک کنند تا جوان‌ها زودتر ازدواج کنند و این سنت حسنه و امر مقدس را بجا بیارند که این امر یک کار فرهنگی و انقلابی و جهادی میباشدو موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود و انشا الله در کشور ما نهادینه شود.

انتهای پیام / ج

بنیاد برکت به ۱۵ نوعروس مناطق محروم زرندیه جهیزیه هدیه کرد

برچسب ها: ازدواج ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.