تکذیب خبر همدان جزو پرمصرف‌ترین شهر‌ها در مصرف برق /همدان در مصرف برق جزو استان‎های متوسط است

مدیرعامل شرکت برق استان همدان گفت: همدان در مصرف برق جزو استان‎های متوسط است.

تکذیب خبر همدان جزو پرمصرف‌ترین شهر‌ها در مصرف برق /همدان در مصرف برق جزو استان‎های متوسط استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدمهدی شهیدی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در خصوص اینکه همدان جزو پرمصرف‌ترین شهر‌ها در مصرف برق است، افزود: این اطلاعات به اشتباه در فضای مجازی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه مصرف برق همدان همان الگوی مصرف است افزود: همدان در مصرف برق جزو استان‌های میانه است و مردم نیز همکاری دارند که در غیر این صورت به مرحله قرمز رسیده و ناچار به قطعی هستیم.
مدیرعامل شرکت برق استان همدان با اشاره به اینکه اکنون بخش کشاورزی رعایت الگوی مصرف را دارند اظهار داشت: بخش اداری و خانگی اگر مشارکت نکنند باعث می‌شود مصرف افزایش یابد و اگر افزایش مصرف باشد، خاموشی را به همراه دارد.
وی بر با اشاره به نبود خاموشی در تابستان پارسال گفت: در بخش کشاورزی صرفه‌جویی در قالب یک تفاهم‌نامه در حال انجام است که ۲۰ مگاوات روز و ۲۰ مگاوات شب خاموشی دارند تا هزینه‌های آن‌ها نیز بخشوده شود.
شهیدی پیک مصرف برق در کشور را ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور دانست و افزود: در همدان از ۱۵ مرداد مصرف رو به کاهش است، زیرا بخش کشاورزی نیز از ۱۵ مرداد برق کمتری مصرف می‌کند.
انتهای پیام/ا


همدان در مصرف برق جزو استان‎های متوسط است

برچسب ها: برق ، بهینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.