حیدرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امروز کلید نهایی آزمون دکتری پزشکی منتشر می‌شود +زمان مصاحبه و اعلام نتیجه

رئیس سنجش آموزش پزشکی از انتشار کلید نهایی آزمون دکتری پزشکی سال ۹۸ در بعدازظهر امروز خبر داد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از انتشار کلید نهایی آزمون دکتری پزشکی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: کلید اولیه آزمون عصر روز نخست تیر ماه ۹۸ بر روی سایت سنجش پزشکی منتشر شده است و امروز کلید نهایی آزمون دکتری پزشکی سال ۹۸ پس از رسیدگی به اعتراضات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: ۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی امسال ثبت نام کرده‌ بودند و از این تعداد   حدود سه هزار نفر به دلیل نقص مدرک نتوانستند در آزمون شرکت کنند و از ۶ هزار داوطلبی که کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرده بودند، پنج هزار و ۱۹۰ نفر در آزمون دکتری پزشکی سال ۹۸ شرکت کردند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی ۲۶ تیر ۹۸ در سایت سنجش پزشکی اعلام می‌شود و انتخاب رشته داوطلبان مجاز در روزهای ۲۶ تا ۳۰ تیر ۹۸ صورت می‌گیرد.

زمان مصاحبه و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری پزشکی

حیدزاده با اشاره به زمان مصاحبه و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری پزشکی گفت: اسامی داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه هفته سوم مرداد اعلام می شود و مصاحبه هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: هفته آخر شهریور  نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ منتشر و ثبت نام دانشگاه‌ها در هفته آخر شهریور انجام می‌شود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار