در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت:

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک ثبتی

اعضای شورای شهر تهران درجلسه امروز این شورا باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک ثبتی را بررسی کردند.

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک ثبتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک ثبتی را در دستور یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

پلاک ثبتی به شماره۳۳/۲۶۲۰/۱ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره ۱۶۰/۸۶/۱۲۹۱۲/م مورخه۹۸/۰۲/۰۲درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با ۱۰ رای مخالف به باغ نبودن آن رای دادند. شایان ذکر است این پلاک به مساحت ۸۱۴ متر مربع در محدوده خیابان دیباجی شمالی در منطقه ۱ تهران واقع شده است.

در ادامه بررسی پلاک ثبتی به شماره ۷۹/۳۴۵ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره۱۶۰/۸۲۲/۱۲۷۹۶ مورخه ۹۷/۱۲/۱۳درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای شورا شهر تهران با ۹ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. شایان‌ذکر است این پلاک به مساحت ۷هزارو ۷۰۰ متر مربع در سوهانک در منطقه ۱ واقع شده است.

سپس بررسی پلاک ثبتی به شماره۴۲/۸۳۲با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره ۱۶۰/۸۲۰/۱۲۷۹۴ م مورخه ۹۷/۱۲/۱۳ درجلسه شورای شهر تهران انجام شد و اعضای این شورا با ۱۱ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند.

گفتنی است این پلاک به مساحت هزارو ۸۴۲ متر مربع در محدوده خیابان هروی منطقه ۴ تهران واقع شده است.

در ادامه یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران بررسی پلاک ثبتی به شماره ۳۵/۸۹۳/۱با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره۱۶۰/۸۸/۱۲۹۱۴م مورخه ۹۸/۰۲/۰۳ در دستور کار قرار گرفت و اعضای شورای شهر تهران با ۱۴ رای موافق آن را باغ تشخیص دادند. این پلاک به مساحت ۷۸۰ متر مربع در محدوده بلوار کاوه در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره۱۲۳/۴۸۶۴۰/۱با توجه به نظر کمیسیون ماده۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره م۱۶۰/۸۳۹/۱۲۸۱۳ مورخه ۲۰/۱۲/۹۷درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با ۱۱ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. این پلاک به مساحت ۵۸۳ متر مربع در محدوده بزرگراه آبشناسان در منطقه ۵ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۱۲۱۸/۷/۲با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره۱۶۰/۸۳۵/۱۲۸۰۹ مورخ ۹۷/۱۲/۲۰ درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با ۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند.
لازم به ذکر است این پلاک به مساحت ۶۴۴ متر مربع در خیابان باهنر در منطقه۱ واقع شده است.

در ادامه بررسی پلاک باغ ها، بررسی پلاک ثبتی به شماره۸/۱۶۶۱با توجه به نظر کمیسیون ماده۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره ۱۶۰/۸۹/۱۲۹۱۵مورخه ۹۸/۰۲/۳۰درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند.
لازم به ذکر است این پلاک به مساحت ۷۴۵متر مربع در خیابان نیاوران منطقه۱ واقع شده است.

سپس بررسی پلاک ثبتی به شماره ۲/۱۹۵/۲۴با توجه به نظر کمیسیون ماده۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره ۱۶۰/۸۷/۱۲۹۱۳مورخه ۹۸/۰۲/۰۳درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. این پلاک به مساحت ۷۲۸ متر مربع در خیابان کامرانیه در منطقه ۱واقع شده است.

در پایان بررسی پلاک ثبتی به شماره ۴/۴۹۸۷/۵۰با توجه به نظر کمیسیون ماده۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری به شماره ۱۶۰/۸۲۱/۱۲۷۹۵مورخه ۹۷/۱۲/۱۳درجلسه شورای شهر تهران انجام گرفت و اعضای این شورا با ۱۰رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. شایان ذکر است این پلاک به مساحت ۵۷۳ متر مربع در محدوده خیابان ازادگان در منطقه۱۹ واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار