مسئولل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه

انس با قرآن کریم و اهل بیت (ع) برکات بسیاری در زندگی ما دارد

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه سعادت دنیوی و اخروی را در گرو انس با قرآن کریم دانست و گفت: اعتقاد و ارادت به امام هشتم بیانگر شیعه اثنی‌عشری است.

انس با قرآن کریم و اهل بیت (ع) برکات بسیاری در زندگی ما داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در مراسم دیدار و بازدید خادمان حامل پرچم مطهر رضوی در کاروان بین‌المللی زیرسایه خورشید در کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت، با اشاره به خصوصیات معرفتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در راستای انس با اهل بیت (ع)، اظهار داشت: انس با قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برکات بسیاری در زندگی دنیوی و اخروی ما خواهد داشت.

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این ثروت و سرمایه معنوی باید در نسل‌های آینده حفظ شود، یادآور شد: اعتقاد به امامت ۱۲ امامی در زمان امت بعد پیامبر (ص) همواره مورد تاکید و سفارش فراوان قرار دارد و اعتقاد و ارادت به امام هشتم بیانگر شیعه اثنی‌عشری است.

وی با بیان لزوم توسل به ائمه اطهار و نیز زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر قم مقدس که ثواب معنوی آن معادل زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس است، افزود: امیدواریم بتوانیم زیارت با معرفت و قراردادن شیوه زندگی آنان را سرخط زندگی خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام طالب هدایت، خادم مبلغ رضوی کاروان جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید در این مراسم، اظهار داشت: خداوند نعمت‌های بسیاری را به ما ارزانی داشته و ۲ نعمت آنان یعنی سلامتی و امنیت در جامعه پوشیده است.

وی گفت: مردم کمتر قدر آن را می‌دانند و این نعمت در جامعه پوشیده است.

این مسؤول همچمنین به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در زمینه کاهش، قاچاق ارتقای امنیت و... نیز اشاره کرد و گفت: این خدمات نیروی انتطامی در مناطق مرزی استان کرمانشاه جای تقدیر دارد.

انتهای  پیام/ز

 

خدمات نیروی انتطامی در مناطق مرزی استان کرمانشاه جای تقدیر دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.