جشنواره ورزشی بسیج استان اصفهان مردادماه برگزار می‌شود

مسئول تربیت­‌بدنی سپاه صاحب الزمان استان(عج) اصفهان گفت: جشنوره ورزشی بسیج استان مردادماه سال جاری در قالب ۱۳ رشته برگزار می­‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی پیمان‌صفت مسئول تربیت­‌بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بعد از ظهر امروز در نشست هم­‌اندیشی هیئت­‌های ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره ورزشی بسیج استان مردادماه امسال برگزار می­‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ورزش بسیج بی‌سابقه است، گفت: این جشنواره با محوریت ۱۳ هیئت ورزشی در رشته­‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، کاراته، تکواندو، تنیس روی میز، والیبال، جودو، کونگ­­‌فو، شنا، فوتسال، ووشو، تیروکمان، بسکتبال و تیراندازی برگزار و برگزیدگان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

مسئول تربیت­‌بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: اولویت ما برای برگزاری این جشنواره کیفیت مسابقات است و به هیچ وجه به دنبال تعدد مسابقات نیستیم؛ چراکه بر این باوریم اگر تعداد مسابقات کم باشد، ولی کیفیت بالا باشد از تعداد مسابقه زیاد با کیفیت پایین بهتر و قابل قبول­‌تر است.

در ادامه دبیر هیئت والیبال اصفهان با بیان اینکه هم‌اکنون شرایط کشور بسیار حساس است و دشمن با جنگ روانی به دنبال ناامیدی مردم نسبت به نظام و در سختی قرار دادن مردم است، چون می­‌داند با جنگ کاری از پیش نمی­‌برد، اظهار داشت: همین مسابقات ورزشی می‌تواند در این شرایط نشاطی در جامعه فراهم کند که جنگ روانی دشمن خنثی شود و در بحث مسابقات والیبال این مسئله به وضوح مشاهده شد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت­­‌های ورزشی در رده سنی جوانان و نوجوانان باید آموزش­ و پرورش وارد کار شود، گفت: پیشنهاد ما برگزاری مسابقات به صورت منطقه‌­ای و صعود برگزیدگان به مسابقات استانی است؛ چراکه در این صورت کیفیت مسابقات افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه دبیر هیئت تنیس روی میز اصفهان نیز اظهار داشت: در ورزش بسیج باید جذب حداکثری مدنظر مقام معظم رهبری اعمال شود و جوانان از همه قشری باید در مسابقات شرکت داده شوند و به هیچ وجه شرکت در مسابقات نباید معطوف به قشر و گروه خاصی شود.

انتهای پیام/م

 

نشست هم­‌اندیشی هیئت­‌های ورزشی استان اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار