دشمنی میلیاردر کاخ سفیدنشین با رسانه‌ها به اوج رسید

ترامپ به شبکه تلویزیونی محبوب خود هم حمله کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی بی‌سابقه شبکه خبری فاکس نیوز را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با حمله به رسانه محبوبش یعنی فاکس نیوز، این شبکه را بدتر از شبکه‌هایی مانند سی‌ان‌ان دانست که ترامپ از آن‌ها با عنوان رسانه‌های جعلی یاد می‌کند.

او روز یکشنبه در چند توئیت به فاکس نیوز حمله کرد و نوشت: تماشای مجریان فاکس نیوز در آخر هفته، بدتر از تماشای رسانه‌های جعلی درجه پایینی است مانند سی‌ان‌ان یا برایان ویلیامز (به یاد بیاورید که وی با داستان جنگی جعلی اش تلاش کرد از خود قهرمان بسازد و اخراج شد). کارکنان فاسد (ان‌بی‌سی و و ام‌اس‌ان‌بی‌سی) که از ترامپ متنفر هستند و هرکاری که برایان و استیو به آن‌ها بگویند انجام می‌دهد. ان‌بی‌سی نیز مانند سی‌ان‌ان در رتبه پایینی قرار دارد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: اما فاکس نیوز که در بخش مناظره‌های بسیار خسته‌کننده دموکرات‌ها ناکام بود، اکنون پر از دموکرات‌ها شده است و حتی از منابع جعلی مانند نیویورک تایمز به عنوان منبع اطلاعات استفاده می‌کند . از تایمز بپرسید که برای بوستون گلوب چه پرداخت کردند و چرا آن را فروختند (یک و نیم میلیون دلار از دست دادند) با فاجعه ساختمان قدیمی آن‌ها یا بدهی‌های آنها؟

ترامپ در ادامه گفت: فاکس نیوز به سرعت در حال تغییر است، اما آن‌ها مردمی که آن‌ها را به اینجا رسانده‌اند، فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار