ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با راه اندازی کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر ۵ هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر در حال حاضر در روند تکمیل قرار داشته که با راه‌اندازی آن پنج هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و روند اتمام آن به خوبی در حال انجام است و امیدواریم امسال شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی این کارخانه در سفر رئیس جهمور به استان باشیم تا زمینه برای رونق اشتغال و تولید در این واحد فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر خبر داد و بیان کرد: این کارخانه در زمینه تولید کامیون فعالیت خواهد کرد و وظیفه ذاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز حمایت از فعالیت چنین کارخانه‌هایی است تا زمینه برای تولید و اشتغال هر چه بیشتر و رونق در این بخش‌ها فراهم شود.

صادقی افزود: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر نخستین کارخانه موجود در کشور خواهد بود که تمام قطعات آن تولید داخل خواهد بود و این کارخانه گامی مهم در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی خواهد بود و سالانه ۳۰۰۰ خودرو در کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر تولید خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری انجام شده در راه اندازی این طرح گفت: بهره‌برداری از این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و ظرفیت عظیمی برای منطقه و کشور محسوب می‌شود که بایدتلاش شود تا تمامی موانع راه‌اندازی این کارخانه برداشته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در راستای تحقق افداف سازمانی وظیفه داریم از صنایع داخل استان حمایت کنیم و در این زمینه با توجه به اوضاع کنونی و شرایط اقتصادی، راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در استان از جمله اولویت‌های کاری ما است.

انتهای پیام/ح

کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر در روند تکمیل قرار دارد

برچسب ها: اشتغال ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار