نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: براساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به امضای رئیس‌جمهور رسید به تمام داوطلبان مناطق سیل‌زده سهمیه ۵ درصدی کنکور تعلق می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به امضای رئیس‌جمهور رسید، سهمیه ۵ درصدی به تمام داوطلبان مناطق سیل‌زده کشور تعلق می‌گیرد.

وی افزود: طبق اظهارات رئیس سازمان سنجش، دلیل اعلام کردن سهمیه شهر‌های سیل‌زده استا‌های لرستان و گلستان این است که آمار دقیقی از تعداد داوطلبان کنکوری در مناطق سیل زده وجود داشت، بنابراین متناسب با آمار داوطلبان آن مناطق سهمیه‌ای در نظر گرفته شد.

ساری ادامه داد: صحبت‌هایی مبنی بر اینکه به مناطق سیل زده خوزستان سهمیه کنکور اختصاص داده نمی‌شود، به هیچ وجه صحت ندارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا قبل از اعلام نتایج کنکور، اطلاعات و آمار داوطلبان مناطق سیل زده خوزستان جمع‌آوری و سهمیه مربوطه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد:  ذکر نشدن نام شهر‌های خوزستان در سهمیه کنکور توسط رئیس سازمان  به آن دلیل است که اطلاعات و آمار دقیقی از داوطلبان کنکوری این مناطق در دست نبوده است.

ساری در پایان گفت: به طور قطع اعلام شده که داوطلبان کنکوری مناطق سیل زده در بخش روستایی و شهری استان خوزستان سهمیه می‌گیرند.

انتهای پیام/م

دانش آموزان مناطق سیل زده سهمیه کنکور می گیرند

برچسب ها: کنکور ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.