بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ سبد کالا شامل اقلام ضروری با میانگین هر سبد ۲۲۰ هزار تومان و در مجموع بیش از یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.

توزیع بیش از شش هزار سبد کالا در بین خانوارهای تحت حمایتحبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: علاوه بر سبد کالا برای تشکیل آغاز زندگی زوج های جوان در دهه کرامت به ۶۵۴ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد، جهیزیه و یا کمک هزینه ازدواج اهدا می‌شود که برای این امر ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز خانواده‌ها به مسکن و اشتغال در این راستا ۱۰۲ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان و ۲۳۷ طرح اشتغال با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار که همزمان با ایام دهه مبارک کرامت به مرحله اجرا در آمده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در مجموع در دهه کرامت تلاش شده است هشت هزار خدمت در سرفصل‌های مختلف حمایتی اعم از اهدای جهیزیه، افتتاح و یا کلنگ زنی مسکن، اجرای طرح‌های اشتغال، اهدای سبد کالا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اردویی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود.

آسوده افزود: برای اجرای این هشت هزار برنامه، بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

اجرای برنامه های حمایتی کمیته امداد هم زمان با دهه کرامت

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.