رئیس امور پدافند غیر عامل پارس جنوبی تاکید کرد:

مجتمع گازی پارس جنوبی بدنبال طرح پایداری در حوزه HSE

نجومی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی برای دستیابی به پایداری تولید و ایمن در زمینه HSE برنامه مدونی دارد.

مجتمع گازی پارس جنوبی بدنبال طرح پایداری در حوزه HSEبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، علیرضا نجومی رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی با بیان اینکه مجتمع گازی پارس جنوبی هم اکنون طرح پایداری در حوزه HSE را دنبال می‌کند، گفت: مسیر تعالی مجتمع گاز پارس جنوبی، از تولید محور، رویکرد مشتری‌گرایی و تمرکز بر خواسته‌های آن فراتر رفته و در راستای مسؤولیت‌پذیری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی گام‌های بسیار مهمی برداشته است.

وی افزود: در همین راستا استراتژی مجتمع ارتقاء وضعیت HSE در ابعاد مختلف است.

نجومی در ادامه یکی از ابعاد اصلی این مسیر تعالی را مدیریت یکپارچگی سرمایه دانست و اظهار داشت: از این منظر در زمینه ایجاد ساختار‌های مناسب تدوین و به روزآوری دستورالعمل‌های حفظ و نگهداری با استفاده از الگو‌های شرکت ملی گاز ایران در دستور کار مجتمع قرار دارد و تاکنون ۱۱۷ دستورالعمل توسط کارشناسان این شرکت تدوین و بومی شده است.

وی در خصوص مدیریت یکپارچگی سرمایه در حوزه تجهیزات و ماشین آلات گفت: در این بخش انجام ایمن تعمیرات اساسی در دستور کار است.


بیشتر بخوانید: ساخت بیش از دو هزار قطعه در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی


نجومی گفت: در همین راستا تاکنون ۸۶۸ هزار و ۸۲۴ ساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع ثبت شده است.

رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی با بیان این مطلب افزود: این حجم از ساعات کارکرد بدون حادثه در حالی صورت گرفته که بیش از ۵۷ هزار و ۳۹۷ پرمیت صادر شده است.

انتهای پیام/

گام مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای مسؤولیت‌پذیری در حوزه‌های اقتصادی

 

برچسب ها: نفت ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار