مهار فساد اقتصادی در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با تلاش دادسرا‌ها و ضابطین قضایی فساد اقتصادی در این استان مهار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در آئین معارفه دادستان جدید اردبیل گفت: تمام فعالیت‌های اقتصادی در این استان رصد شده و تا حد امکان از فساد اداری جلوگیری شده و برخورد شدید قانونی با متخلفان اقتصادی صورت گرفته است.

وی افزود: رسیدگی به پرونده‌های پر تراکم در این استان بخوبی رسیدگی و امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و تلاش می‌شود بیش از این امنیت اقتصادی و اداری در این استان افزایش یابد.

عتباتی با بیان اینکه اردبیل از امن ترین استان های کشور است، گفت: در ماه‌های اخیر پرونده تخلف یک شرکت پتروشیمی در اردبیل کشف و به سرانجام رسید و این نشان دهنده اهتمام جدی ضابطین قضائی بر مبارزه با فساد اقتصادی است.

رئیس کل داگستری استان اردبیل ادامه داد: از سال ۹۳ بیش از پنج هزار پرونده ثبت نشده در استان وجود داشت که همه آنها ثبت و حل و فصل شد.

عتباتی گفت: سر و سامان دادن شعب اجرای احکام، شعب ویژه دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان، کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری ها، کاهش ورودی پرونده‌ها، کشف فساد و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی از جمله اقدامات بجای دادگستری استان بوده است.

وی اظهار داشت: رضایت نسبی از عملکرد دادگستری استان در بین مردم وجود دارد و امید است این رضایت بیش از گذشته افزایش یابد.

در این آئین سید عبدالله طباطبایی بعنوان دادستان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/ع

طباطبایی دادستان اردبیل شد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.