محمدولی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حباب سکه به ۲۸۰ هزار تومان رسید

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: حباب سکه امروز به ۲۸۰ هزار تومان رسید.

روز/ کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته/ حباب سکه به ۲۸۰ هزار تومان رسیدعبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۱۵ هزار تومان کاهش داشته است گفت: حباب سکه امروز به ۲۸۰ هزار تومان رسیده است و از این رو امیدواریم که این روند کاهشی در بازار ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: نسبت به روز گذشته اونس جهانی طلا ۵ دلار افزایش، هر مثقال طلا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر از پیش بینی بازار طلا و سکه تا پایان هفته خبر داد و گفت: بنظر می‌رسد که بازار طلا، روند افزایشی داشته باشد.

محمدولی با اشاره به این موضوع که مردم بهتر است زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد، ادامه داد: در این صورت سودجویان و دلالان دیگر نمی توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند.


بیشتر بخوانید: حباب سکه به ۱۸۰ هزار تومان رسیده است/ افزایش قیمت اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته 


لازم به ذکر است؛ در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۴۰۵ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۹ هزار و ۱۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته  ۵ دلار افزایش قیمت داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار