کارگاه تبیین گام دوم انقلاب در اراک

کارگاه تبیین بیانات رهبری در خصوص گام دوم انقلاب در اراک برگزار شد.

کارگاه تبیین گام دوم انقلاب در اراکامیر حسین بیاتی معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این همایش که هادیان سیاسی و سخنرانان استان مرکزی حضور دارند در خصوص مسایل بین المللی و دشمن شناسی با حضور اساتید برجسته نکاتی ویژه‌ای ارایه شد.

بیاتی افزود: تبیین اهداف گام دوم انقلاب از دستور کار‌های مهم این همایش بود که توسط سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و سردار حاجی نجاری کارشناس مسائل سیاسی به حاضرین تبیین شد.

امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را معجزه قرآن می‌دانند

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در این کارگاه بیان عظمت اصل انقلاب اسلامی را از مفاهیم اولیه بیانیه گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: جوانان نسل جدید، حکومت فاسد پهلوی را ندیده‌اند، بنابراین عظمت انقلاب را می‌توان با جمله معروف امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی را معجزه قرآن می‌دانند دریافت.

سردار جوانی با بیان اینکه در فضای جنگ نرم، دشمن با سرمایه‌گذاری در فضای مجازی حتی در دانشگاه‌ها به دنبال این است که اصل انقلاب را به چالش بکشد، افزود: مهم‌ترین هدف مقام معظم رهبری از بیانیه گام دوم، نشان دادن اصل انقلاب است، عظمتِ راه طی‌شده در طول چهل سال انقلاب اسلامی از این جهت قابل اهمیت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.