اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک با تجلیل از برترین‌ها خاتمه یافت.

اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مرکزی با تجلیل از برترین‌ها به در اراک پایان یافت.

حجت‌الاسلام دلاوری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی هم در مراسم اختتامیه ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت کنندگان گفت: نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری که مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم برلزوم به کارگیری مبانی قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید حرکت در مسیر قرآن را با قدرت ادامه دهیم تا به کمالات اخلاقی و اجتماعی دست یابیم.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر برنامه‌ریزی قرآنی با چشم اندازی دور افزود: چشم انداز قرآنی برای امروز و فردا نیست افق دید باید وسیع‌تر باشد.

وی آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآن را از جمله مواردی دانست که باید به آن توجه شود چرا که گرایش به سمت قرآن یکی از امن‌ترین راه‌ها برای حفظ انسان از هرگونه آلودگی و آسیب است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی با وجود داشتن پتانسیل‌های بسیار می‌تواند الگو، اسوه و شاخص‌های قرآنی را به دیگر استان‌ها معرفی کند.

انتهای پیام / ج

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک با تجلیل از برترین‌ها خاتمه یافت

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.