خرم آباد میزبان شایسته مسابقات دوومیدانی دختران است

مربی تیم دوومیدانی جوانان (دختران) استان تهران گفت: خرم آباد برغم اینکه برای نخستین بار میزبان مسابقات دوومیدانی دختران شده، اما نشان داد که میزبانی شایسته برای این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، الهام کاکلی گفت: از استان تهران با ۹ ورزشکار برای شرکت در این مسابقات به خرم آباد آمده ایم که باتوجه به روحیه بالا و تجربه کافی مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار خرم آباد میزبانی مسابقات را برعهده گرفته و تمامی شرایط برای مسابقات آماده است بیان کرد: همچنین استقبال مردم خونگرم لرستان از ورزشکاران برای من جالب بود.

عضو تیم ملی دوومیدانی در رشته ۲۰۰ و ۴۰۰ متر اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا افزود: در این مسابقات به عنوان مربی تیم تهران حضور دارم و امیدوارم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی به استاندارد بودن پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی تختی خرم آباد اشاره کرد و گفت: مسابقات پنج هزار متر امروز صبح در بهترین شرایط ممکن برگزار شد و امیدواریم این میزبانی تداوم پیدا کند.

رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور (بانوان) روز دوشنبه در خرم‌آباد آغاز شد.

این مسابقات در رده جوانان با حضور ۳۰۰ ورزشکار دختر روز‌های دوشنبه و سه شنبه در تمامی مواد رشته ورزشی دو ومیدانی در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد آغاز شد.

همچنین رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور (آقایان) نیز روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری در خرم آباد برگزار می‌شود.

نفرات برتر این رقابت‌ها برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی به تیم ملی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/د

خرم آباد میزبان شایسته مسابقات دوومیدانی دختران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار