محاکمه خواهر چاقوکش بن سلمان در فرانسه

«حصه بنت سلمان» دختر پادشاه سعودی قرار است امروز به صورت غیابی توسط دادگاهی در فرانسه محاکمه شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «حصه بنت سلمان» دختر پادشاه سعودی قرار است امروز به صورت غیابی توسط دادگاهی در فرانسه محاکمه شود.

اتهام وی شامل دزدیدن یک دستگاه تلفن همراه، همدستی در خشونت با چاقو و ضبط اموال است. به نوشته «دیلی تلگراف»، دلیل تشکیل پرونده برای او، این است که در سال ۲۰۱۶ به محافظ خود دستور داده یک طراح دکوراسیون را به علت فیلم گرفتن از ملکی که در پاریس خریداری کرده، مورد ضرب و شتم قرار دهد.

محاکمه خواهر چاقوکش بن سلمان در فرانسه

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در فرانسه، «اشرف عید» طراح دکوراسیون داخلی مصری‌الأصل دارای تابعیت فرانسوی به پلیس گفت مشغول عکس‌برداری از اتاقی بوده که باید تزیین می‌شده، اما بنت سلمان وی را به تلاش برای عکس‌برداری مخفیانه و فروش آن‌ها به رسانه‌ها متهم کرده و به محافظش دستور داده است این طراح فرانسوی را کتک بزند.

به گفته این طراح دکوراسیون، محافظ بنت سلمان وی را به شدت کتک زده و او را مجبور کرده که زانو بزند و پای این شاهزاده سعودی را ببوسد. وی چند ساعتی هم در این ساختمان گیر افتاده بوده و درنهایت تنها پس از ضبط وسایلش، به او اجازه داده‌اند ساختمان را ترک کند.

«امانوئل موین» وکیل فرانسوی بنت سلمان درخصوص اتهامات موکل اش گفت «با اتهاماتی که علیه او صورت گرفته مخالف است و او (موکل اش) هرگز چنین سخنانی را نگفته است» و به این دلیل که توسط رسانه‌ها در معرض انتقاد قرار گرفته، آزرده شده است.

پس از طرح شکایت قانونی علیه بنت سلمان، پلیس فرانسه او را بازداشت کرد، اما پس از دو ساعت و نیم بدون بازجویی آزاد شد.

حصه همان روز فرانسه را ترک کرد و پس از آن نیز به این دلیل که حکم جلب بین‌المللی برای او صادر شده، از عربستان سعودی خارج نشده است. طراح مضروب از دادگاه درخواست کرده به این شاهزاده عربستانی دستور دهد وسایل ضبط شده او را پس دهد و ۲۰ هزار یورو غرامت بپردازد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

شاهدخت چاقوکش سعودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار