مراقبت ویژه از عرصه‌های منابع طبیعی جنوب کرمان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: عملیات گشت و مراقبت ویژه از عرصه‌های منابع طبیعی جنوب کرمان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: گشت و مراقبت ویژه از عرصه‌های منابع طبیعی جنوب کرمان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۱۳۹۸ در سطح هفت شهرستان جنوب کرمان، عملیاتی شده است.

وی با بیان این مطلب که اجرای این عملیات در راستای عنایات ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی می‌باشد، افزود: هدف از اجرای این عملیات جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع اشجار جنگلی، جلوگیری از قاچاق محصولات جنگلی و مرتعی نظیر گیاهان دارویی، چوب، زغال و همچنین پیشگیری و اطفاء حریق‌های احتمالی در عرصه‌های ملی، مدیریت چرا وکنترل ورود و خروج دام به مراتع ییلاقی و قشلاقی جنوب کرمان را ذکر کرد.

سرهنگ امیرافضلی تصریح کرد: ستاد خبری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در خصوص تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی می‌باشد.
انتهای پیام/ی

نظارت بر منابع طبیعی جنوب کرمان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.