لحظه پیدا کردن مهاجران غیرقانونی در داخل تریلی! +فیلم

پلیس مکزیک با استفاده از اسکنر مجهز به اشعه ایکس‌ری ۵۱ مهاجر غیرقانونی را که با پنهان شدن در یک تریلی به صورت غیرقانونی قصد ورود به خاک این کشور را داشتند دستگیر کرد.

پنهان شدن مهاجران غیرقانونی در داخل تریلی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۵۱ مهاجر غیرقانونی که ۲۱ کودک نیز در بین آن‌ها بودند در حالی که با پنهان شدن در یک تریلی قصد ورود غیرقانونی به خاک مکزیک را داشتند توسط پلیس این کشور بازداشت شدند. ماموران پلیس در یک ایست و بازرسی با کمک اسکنر مجهز به اشعه ایکس ری این مهاجران را که در میان یک تریلی پنهان شده بودند پیدا کردند.

ویدئوی ایکس ری تهیه شده این مهاجران را در حالی که در دو لایه مجزا داخل این تریلی پنهان شده‌اند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از آنکه ماموران با کمک اشعه ایکس ری از مخفی شدن این افراد داخل تریلی مطمئن می‌شوند اقدام به بازکردن درب قسمت باربری تریلی می‌کنند.

این مهاجران غیرقانونی از کشور‌های گواتمالا، هندوراس، السالوادور، نیکاراگوئه و اکوادور بودند که در میان آن‌ها ۲۱ کودک نیز حضور داشتند. این مهاجران پس از بازداشت توسط پلیس مکزیک به موسسه مهاجرت ملی کشور مکزیک منتقل و تا روز یکشنبه باید تحت بازداشت باشند. طبق اطلاعیه این مرکز این مهاجران پس از انجام فرآیند قانونی به کشور‌های خود بازگردانده خواهند شد.

گفتنی است؛ دولت مکزیک پس از انتقادهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ورود مهاجران غیرقانونی از راه این کشور به آمریکا و تهدید او مبنی بر ساخت دیوار حائل مرزی، مبارزه با مهاجران غیرقانونی را افزایش داده است.

انتهای پیام/

اسکنر اشعه ایکس ری مهاجران پنهان شده در تریلی را لو داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار