ائتلاف برای برکناری سرمربی در کمیته‌ای غیر فنی/ داد و ستد‌های مهندسی شده در بوکس

شورای فنی بوکس با تشکیل ائتلاف جهت برکناری سرمربی، کمیته‌ای غیر فنی به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بوکس برای تصمیم گیری های بهتر در ساختار مدیریتی و تیم های ملی، شورایی را با عنوان شورای فنی بوکس تشکیل داده است که این روز ها ساختار آن به صورت مهندسی شده اداره می شود. شورای فنی بوکس باید به مسائل فنی رسیدگی کند و نباید درگیر مسائل داد و ستدی با مدیریت فدراسیون  شود. علت آن که شورای فنی بوکس را مهندسی شده می نامیم به زمان تشکیل جلسه  شورای فنی بوکس برای  کنار رفتن یا باقی ماندن اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس باز می گردد. در این جلسه احدی با اختلاف دو رای از سمت خود برکنار شد.  پس از مخالفت با حضور احدی برای ماندن در تیم ملی اکثر نفراتی که در شورای فنی بوکس  رای به برکنار ی او دادند توانستند سمت یا پستی را در فدراسیون برای خود به دست بیاورند. شورای فنی محلی برای حل اختلافات و ارائه ی راهکار برای پیشرفت بوکس محسوب می شود اما این روز ها به محل باج گیری تبدیل شده است. فدراسیون برای انتخاب نشدن احدی به اعضای شورای فنی خود باج می دهد تا چیزی به وضوح مشخص نشود.

پس از برکناری احدی قرار شد مربی خارجی قزاق  برای هدایت تیم ملی بزرگسالان به ایران بیاید اما به یک باره او دچار حمله قلبی می شود و اعلام شد که در  ایران نمی تواند حضور یابد. در این میان که تیم ملی تمریناتش را آغاز کرده است و علیرضا استکی که به تازگی پس از برکناری احدی مدیر تیم های ملی شده بود به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.  پس از این اتفاقات و زمان کم تا مسابقات  قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک حضور مربی خارجی متنفی شد.

تیم امید و بزرگسال در قالب یک تیم تمرین می کنند

مدت ها است که تیم ملی امید و بزرگسال به صورت تفکیک نشده تمرین می کنند و در یک اردوی مشترک تمرین می کنند. این اقدام باعث کاهش هزینه های فدراسیون شده است اما دیروز به یکباره از سوی رئیس فدراسیون کوروش ملایی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد. انتخاب ملایی به عنوان سرمربی یعنی فدراسیون باید هزینه های بیشتری برای برگزاری اردوها، مربی و بازیکنان پرداخت کند. این اقدام فدراسیون نه تنها سود بلکه ضرر هم می رساند.

متاسفانه به این جا ختم نمی شود بلکه چندی پیش با کناره گیری کلانتری از سمت دبیر فدراسیون، شهریار رحمانی یکی از اعضای مخالف احدی به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد که البته طبق شنیده ها  احتمال اینکه دبیر اصلی فدراسیون ابوالمشاغل بوکس شود زیاد است. همچنین مدتی است که در بوکس شاهد تشکل ائتلاف هستیم که این امر باعث چند دستگی اهالی بوکس شده است.

باید دید که  فدراسیون تا کی می خواهد این روند غلط و حواشی را پیش بگیرد و بگوید حواشی را دیگران به وجود می آوردند، ادامه می دهد!


بیشتر بخوانید:

سفید دشتی سرمربی تیم ملی بوکس امید شد

مجمع سالیانه هیئت بوکس استان تهران برگزار شد

انتصاب عباسی به عنوان مسئول فنی مسابقات جهانی بوکس 


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.