ثوری: نام واقعی خلیج فارس درج نشود، در قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کنیم/ خلیج فارس هویت ملی است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: خلیج فارس هویت ملی ایرانیان است و از آوردن نام های جعلی برای آن نمی‌گذریم.

ثوری: در صورت تعویض نشدن نام جعلی خلیج فارس در قهرمانی آسیا شرکت نخواهیم کرد/ خلیج فارس هویت ملی استحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره به کار بردن خلیج عربی به جای خلیج فارس توسط فدراسیون جهانی بوکس بیان کرد: در رابطه با اسم جعلی که فدراسیون جهانی بوکس برای خلیج فارس آورده است اعتراض خودمان را اعلام کرده ایم. قاعدتا کشورمان ایران جان و مال همه مردم این سرزمین  است و برای کشور عزیزمان ارزش بسیار بالایی حتی فراتر از جانمان قائل هستم. خلیج فارس هویت ملی ایرانیان است و از آوردن نام های جعلی برای آن نمی گذریم. هر اقدامی که در این رابطه لازم باشد ما انجام خواهیم داد. با مشورت هایی که انجام می دهیم اگر پی گیری های ما جواب ندهد در رقابت های قهرمانی آسیا نونهالان شرکت نخواهیم کرد.

او در ادامه گفت: تیم ملی بزرگسالان انتخابی تیم ملی را پشت سر گذاشت و ۱۶ نفر از بهترین‌ها انتخاب شدند که برای هر وزن ۲ نفر برای اردو‌های مسابقات قهرمانی جهان روسیه دعوت شدند. همچنین انتخابی تیم ملی با استقبال مردم رو به رو شد. شرایط بوکس خوب است و باید اهالی بوکس صبر وتحمل خود را بالا ببرند.

ثوری درباره اعتاضات به داوری مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: داورانی که برای مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب شدند از بهترین داوران حاضر در ایران هستند. فرزاد صادق پور داور بین المللی و ۳ ستاره کشورمان که سوپروایز مسابقات بودند. تمام دورانی که از استان‌های مختلف در این مسابقات حضور داشتد از داوران خوب و نمونه بودند. مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت بین حریفان بسیار نزدیک بود و به خاطر نزدیکی بازی‌ها اعتراضاتی مطرح شد که بررسی‌های لازم انجام شده است. طبق بررسی‌ها اعتراضات مربیان به داور به خاطر علاقه آن‌ها به بوکسور خود بوده است.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان گفت: اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان در بیجار پی گیری می‌شود و زیر نظر مهدی پور یکی از مربیان خوب کشورمان است برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی جوانان در استان زنجان زیر نظر امید رشید اردو‌های خود را پی گیری می‌کند.


بیشتر بخوانید:

ثوری: استکی تا رقابت‌های جهانی بوکس سرمربی تیم ملی شد

سرمربی تیم ملی بوکس مشخص شد

ابوالمشاغل بوکس باعث جدایی کلانتری از فدراسیون شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار