تصویری از اقامه نماز چند تن از سربازان مسلمان روس در حرم حضرت زینب(س) در شهر دمشق سوریه را مشاهده می‌کنید.

سربازان روسی در حرم حضرت زینب(س) +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همكاری ایران، روسیه، حزب‌اللّه و دولت‌های سوریه و عراق قدرتمندترین جبهه مبارزه با داعش را در منطقه شكل داده است. در نتیجه این هماهنگی و همكاری طی دو سال گذشته داعش متحمل شكست‌های سنگینی در سوریه و عراق شده است.

در روند پیش رو هرچه جبهه همكاری ایران، روسیه و حزب‌اللّه در مبارزه با داعش در سوریه و عراق موفق‌تر عمل كند، آمریكا فشارهای خود آنها را افزایش خواهد داد. موفقیت این محور خشم و نارضایتی واشنگتن را برانگیخته است. زیرا این هماهنگی و همكاری مانع بزرگی در راه اجرای طرح های آمریكا در منطقه است.

به تازگی تصویری از حضور سربازان روسی در حرم حضرت زینب(س) در شهر دمشق سوریه در رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است؛ تصویری که در آن تعدادی از سربازان مسلمانان روسی در حال اقامه نماز در حرم عقیله بنی هاشم هستند. در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

سربازان روسی در حرم حضرت زینب(س) +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، سربازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۳ ۱۸ تير ۱۳۹۸
درود و خداقوت به دلاور مردان مرد امت اسلامی مقتدر و قدرتمند مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله خردمندان و بصیران سپاه باشکوه و با عظمت و با هیبت و رشید سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۳:۴۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
اینها همه از برکات خانم بی بی زینب هستش
آخرین اخبار