در باشگاه عقاب نیروی هوایی انجام شد؛

دیدار رئیس تربیت بدنی نهاجا با پیشکسوت ورزشی رسانه ملی

مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش در دیداری صمیمانه، میزبان یکی از پیشکسوتان و مجریان ورزشی رسانه ملی بود.

دیدار رئیس تربیت بدنی نهاجا با پیشکسوت ورزشی رسانه ملیبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این دیدار صمیمانه، سرهنگ خلبان محسن حیدریان مدیر تربیت بدنی نهاجا ضمن تمجید از تلاش‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای استاد غلامعلی پیرایرانی در عرصه ورزش رسانه ملی، چهره و صدای ماندگار ایشان را یادآور موفقیت‌های ورزشی کشور در عرصه بین الملل دانست.

مدیر تربیت بدنی نهاجا در ادامه همچنین با اشاره به اهمیت نقش رسانه در ورزش، به بیان نقش بی بدیل نیروی هوایی در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و از باشگاه عقاب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی، و مبدا تحول رویداد‌های مهم در عرصه تربیت بدنی کشور، یاد کرد.

استاد پیرایرانی نیز ضمن یادآوری افتخارآفرینی‌های باشگاه عقاب نهاجا در گذشته‌های نه چندان دور، بر حضور هر چه بیشتر این نهاد ورزشی در رسانه ملی و سایر رسانه‌های نوشتاری و مجازی تاکید کرد و دورنمای تربیت بدنی نهاجا را با حضور مدیری توانمند و ورزشکار در رأس آن، روشن ارزیابی نمود.

گفتنی است، این مراسم با تقدیر از استاد پیرایرانی، مجری ورزشی پیشکسوت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تقدیم لوح یادبود، به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار