استقرار جایگاه های عرضه سوخت سیار در مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از استقرار جایگاه‌های عرضه سوخت سیار برای سوخت‌رسانی پایدار به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

استقرار جایگاه ۹ عرضه سوخت سیار برای کمک رسانی به مناطق زلزله زدهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجاهد سعدی آل‌کثیر از آمادگی شرکت پخش منطقه آبادان برای استقرار جایگاه عرضه سوخت سیار در شهرستان و روستا‌های زلزله‌زده مسجدسلیمان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان مسجدسلیمان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان آمادگی استقرار جایگاه سیار عرضه سوخت نفت سفید در مناطق آسیب‌دیده این شهرستان را دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی مردم این شهرستان و روستا‌های اطراف آن امکان دسترسی سریع و آسان به سوخت مورد نیاز را داشته باشند.

وی افزود: این منطقه توان کمک‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز به‌ منظور سوخت‌رسانی سریع و به‌ موقع به جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان زلزله‌زده مسجد سلیمان را دارد.

محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله‌زده خوزستان آماده شد

نعمت‌الله نجفی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از آماده شدن محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله‌زده شمال خوزستان خبر داد و اظهار کرد: همه نواحی تابعه، انبار‌های سوخت و تانکر‌های سوخت‌رسان در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجد سلیمان و بخش گلگیر در حالت آماده‌باش هستند و آمادگی لازم برای سوخت رسانی فوری  وجود دارد.


بیشتر بخوانید: راهکارهای مدیریت مصرف سوخت/ادامه روند کنونی مصرف بنزین مشکل ساز می شود


وی با بیان اینکه سوخت‌رسانی به صورت عادی در مناطق زلزله‌زده شمال خوزستان ادامه دارد و تاکنون وقفه‌ای در عرضه سوخت در این مناطق به وجود نیامده است، ادامه داد: زلزله ۵.۷ ریشتری، خساراتی به جایگاه‌های عرضه سوخت وارد نکرده و سوخت‌رسانی به صورت عادی در جریان است.

نجفی با اشاره به برگزاری نشست بحران شهرستان مسجدسلیمان و اتخاذ تمهیدات لازم برای استمرار سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، تصریح کرد: هماهنگی کامل با مدیریت بحران خوزستان و واحد‌های عملیات امداد و نجات و تامین سوخت بالگرد‌های هلال احمر انجام شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، صبح روز دوشنبه (۱۷ تیر) زلزله ۵.۷ ریشتری، استان خوزستان، حوالی مسجدسلیمان را لرزاند که محل اصلی زلزله، منطقه گلگیر در نزدیکی هفتکل اعلام شد.

انتهای پیام/

 

زلزله روز گذشته مسجد سلیمان خسارتی به تاسیسات سوخت وارد نکرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار