تولید آثار فاخر رویکرد جدید جشنواره رضوی

تولید آثار و محصولات فاخر و متنوع مرتبط با فرهنگ رضوی رویکرد جدید جشنواره رضوی است.

تولید آثار فاخر رویکرد جدید جشنواره رضویبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شهرکرد گفت: بر اساس رویکرد جدید جشنواره رضوی، تولید آثار و محصولات فاخر و متنوع مرتبط با فرهنگ رضوی طی یک برنامه پنج ساله در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این جشنواره یکی از توفیقات و افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با همکاری نهاد‌هایی همچون ستاد عالی مساجد، کانون فکری کوکان و نوجوانان و دیگر نهادها، برگزار می‌شود.

ارباب سلیمانی به هجرت امام رضا (علیه السلام) به ایران اشاره و اضافه کرد: با هجرت این امام بزرگوار، فرهنگ تشییع و فرهنگ دینی در کشور شکل گرفت و اگرچه این هجرت اجباری بود، اما از این تهدید یک فرصت ساختند.

جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به سابقه ۱۳ ساله برگزاری جشنواره رضوی در این استان گفت: در ۱۰ سال نخست، این جشنواره در قالب ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد و در سه سال اخیر با تغییر عنوان به «تولید کتاب رضوی»، به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: امسال برنامه جدیدی با عنوان «شب‌های فرهنگ رضوی» به استان‌ها ابلاغ شده است که این برنامه شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی و جنگ‌های شادی می‌باشد.

انتهای پیام/ف

جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار