اولین دوره آموزشی جهادگران کارآفرین در اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی از برگزاری اولین دوره آموزشی جهادگران کارآفرین با همت بسیج دانشجویی استان و کمیته امداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در این دوره آموزشی دو روزه ۱۵۰ دانشجوی بسیجی جهادگر، مبانی و تکنیک‌های کارآفرینی، موانع فضای کسب و کار‌های ایران و راهکار‌های عبور از آن، ارزیابی اقتصادی طرح‌های سرمایه گذاری، مونیتورینگ و بازاریابی و مدیریت مالی بنگاه را در ۲۰ ساعت آموزشی فرا می‌گیرند.

وی با بیان اهمیت توانمندسازی نیازمندان گفت: استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب و جهادی در این مسیر می‌تواند گره‌گشا و پرفایده باشد.

حجت‌الله عبدالملکی با اشاره به اینکه مدل اشتغال‌زایی در کمیته امداد مبتنی بر الگوی اقتصاد مقاومتی بازتعریف شود، افزود: مردمی کردن اشتغال از ویژگی‌های الگوی اقتصاد مقاومتی است و از کارآفرینان حرفه‌ای در خواست می‌کنیم در این حوزه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه از دو گروه جهادگران و خیران کارآفرین در راستای اشتغال‌زایی استفاده خواهیم کرد، گفت: خیران کارآفرین سازمان‌های مردم‌نهادی هستند که نیات خیرخواهانه خود را برای زکات کسب و کارشان به توسعه اشتغال محرومان اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/ی
 


کارگاه آموزشی برای جهادگران بسیجی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار