آذری‌جهرمی خطاب به فعالان استارت‌آپی مطرح کرد:

‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیتتان ضرب شود و اثر منفی بگذارد

همایش "ایران‌ نوآفرین" با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار شد.

‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذاردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش " ایران نوآفرین" با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و جمعی از جوانان خلاق حوزه فناوری در مرکز همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد.

در این همایش همانطور که به تازگی آذری‌جهرمی خبر داده بود، طرح اشتغالزایی ۶۸ هزارتایی وزارت ارتباطات آغاز شد.

در ابتدای این همایش امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، رسول سراییان دبیرکل نظام‌صنفی رایانه‌ای و همچنین تعدادی از بنیان‌گذاران برخی اپلیکیشن‌های مطرح در حوزه کسب‌و‌کار‌های اینترنتی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

آذری‌جهرمی در همایش ایران نوآفرین با بیان دوره‌ای از زندگی شخصی خود، گفت: بعد از اینکه دیپلم خود را گرفتم روزی وارد منزل شدم و با صحنه‌ای عجیب مواجه شدم، دیدم پدرم یک جفت پوتین نو برایم خریده است، دلیلش را از پدرم پرسیدم، پدرم به من گفت: باید به سربازی بروی؛ گفتم من سربازی نمی‌خواهم بروم، میخوام وارد دانشگاه شوم، پدرم با لحن خاصی گفت: دانشگاه با معدل یازده و نیم؟ همین جا بود که تلنگری به من وارد شد؛ در تابستان سال ۷۷ روزانه ۱۸ ساعت درس خواندم و در همان تابستان قبل سال کنکور علاوه بر اینکه تمام دروس ۳ سال دبیرستان را کامل خواندم، دروس ترم اول پیش‌دانشگاهی را نیز خواندم، و پس از پشتکار زیاد، همان محمدجواد معدل ۱۱و نیم، شد رتبه ۳۲ کنکور سراسری.

آذری جهرمی در ادامه خطاب به کارآفرینان گفت: ما با هم شباهت‌هایی داریم؛ شباهت اولمان این است که شما هم در قسمت‌های مختلف زندگیتان و به خصوص کارتان اهل کل‌کل‌کردن هستید، برخی از شما با موانعی که اشاره کردید روبرو هستید؛ برخی از شما با شرکت‌های رقیب کل‌کل دارید و... . شباهت بعدی ما در ترسیم آینده برای خودمان است؛ من آن روزی که پوتین‌ها را آویزان در خانه‌مان دیدم فهمیدم که دو راه بیشتر ندارم و یکی از آن دو راه را انتخاب کردم؛ شما نیز که در حوزه استارت‌آپ فعال هستید باید آینده‌نگری و وقوع شرایط مختلف در آینده را پیش‌بینی کنید. شما در کار‌های خود ریسک‌های زیادی را می‌پذیرید، اما این ریسک نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی در آن بگذارد.

وی افزود: ما به عنوان دولت باید برای شما شرایطی را فراهم کنیم که شما مطمئن باشید کارتان حاصلخیز خواهد بود.

در این همایش سامانه ملی نوآفرین با هدف حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا با حضور معاون اول رئیس جمهور رسماً آغاز به کار کرد.

‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد

‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد

‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد‌ریسک‌پذیری شما نباید در شرایط فعالیت شما ضرب شود و اثر منفی بگذارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار